everything reminds me of you

allting jag äger påminns utav dig.
Varje steg jag tar ser jag dig, allting jag hör och känner.
Allt jag får höra är att ' det går över, du hittar en annan. '
Jag vill inte hitta en annan än dig, och på ett sätt vill jag inte att det går över, för smärtan jag känner påmins på ett sätt utav dig.
Den får mig att inse att du faktiskt har exicterat i mitt liv, att du förut älskade mig.
Men det gör så ont, jag orkar inte må dåligt längre.
Jag orkar inte sitta och gråta, varje jävla dag.
Fan gud, hjälp mig.
Om jag bara hade haft min hjärna igång och tänkt mig för, för en jävla gångs skull.



Kommentarer
Postat av: Issa

Vet hur det känns tro mig...och finns för dig om du vill prata<3

2011-08-26 @ 01:27:06
URL: http://barabelliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0