frågestunden svar del2!

vilket är det roligaste ämnet i skolan (enligt dig) , plus din blogg är fett bra! :D
TACK! Roligaste är nog musik!
TJATJA COOLING, OKEJ HEJ.
Kan du göra en sminkvideo/hårvideo?
kanske jag kan! ;)
vem/vilka kan du lita på upp till 100%?
Mina bästavänner <3
Vem skulle du göra ALLT ALLT ALLT för?
min pojke ♥
Vem är bäst, Maja eller du? :D
JAG!
Vem väljer du? Justin Bieber eller Tokio hotel? ;)
Tokio Hotel må jag säga, älskar dom pojkarna ♥
Är du social? I verkliga livet? Går ut o går osv.
Självklart, socialaste människan på hela jorden!
Vad gillar du mest, att vara utan Tobbe, eller med?
MED så klart!?
Vad var din förstaförsta blogg?
Hahah.. Tror den hette någonting med typ sweetiebitch eller nåt.. HAHA!
hur skulle du må, om tobbe dumpade dig?
sämst, skulle vara helt död. Det finns inte ord på hur dåligt jag skulle må.
VISST ÄR RAMLÖSA GOTT?!?!?!?!??!
okej, tönt jag är. Hejdå <3
NEJ, USCH! Det är verkligen någonting jag hatar! :)
älskar du din kille?
Mest utav allt!
Hur gammal var du när du fick din första kyss?
13, eh.
i vilka länder har du varit i?
Sverige, norge ( tror jag ) Findland, Turkiet, Grekland, Thailand, Spanien och Frankrike!
När fick du din mens?
i 6an, hah.
kan du visa din absolut favorit outfit du har haft.
-
Vilken är din favorit affär ?
Gina är nog en utav mina favvisar.
Hur mkt shoppar du för varje månad, ungefär ?
mjaru, faktiskt inte mycket alls!
Hur många läsare har du, ungefär ?
runt 30-60
Har du ngt tips på att får bättre själv förtroende?
Ta inte åt dig, det är svårt men det är nog det bästa du kan göra.
Hej, har läst några utav dina noveller och jag avgudar dom. Jag har en fråga, hur får du dina texter så känsliga och inte bara en massa prat osv.. fattar du ?
Jag skulle mer än gärna vilja bli författare men jag kan inte få ihop mina texter sådär bra som du kan!
puss och tack på förhand.
hm, jag vet inte. Brukar inte tänka på det likssom. Det bara kommer!
Försök att leva in dig i din berättelse!
röker du? eller har du rökt? har du nångång varit full? :D
har prövat osv, men röker? nää det kan jag inte påstå! , full; jopp.
Följer du någon blogg ?
japp, står över!
Favvo mat ?
Thaimat! Och donken, hähä. fatas.
Hur många unika besökare har du om dagen ?
står över.
Spela du någon sport ?
Nej men har gjort!
Hur kan du va så fin ? hih
fin, nej vartdå?! hihi
Hur många besökare har du varje dag?
står över !;)
Din bästa maträtt?
står över !;)
Vad vill du bli när du blir stor ? :P
står över men kan tat igen,
Författare, modell, Designer, skådespelare, frisör, fotograf osv..vilket är det roligaste ämnet i skolan (enligt dig) , plus din blogg är fett bra! :D
TACK! Roligaste är nog musik!
TJATJA COOLING, OKEJ HEJ.
Kan du göra en sminkvideo/hårvideo?
kanske jag kan! ;)
vem/vilka kan du lita på upp till 100%?
Mina bästavänner <3
Vem skulle du göra ALLT ALLT ALLT för?
min pojke ♥
Vem är bäst, Maja eller du? :D
JAG!
Vem väljer du? Justin Bieber eller Tokio hotel? ;)
Tokio Hotel må jag säga, älskar dom pojkarna ♥
Är du social? I verkliga livet? Går ut o går osv.
Självklart, socialaste människan på hela jorden!
Vad gillar du mest, att vara utan Tobbe, eller med?
MED så klart!?
Vad var din förstaförsta blogg?
Hahah.. Tror den hette någonting med typ sweetiebitch eller nåt.. HAHA!
hur skulle du må, om tobbe dumpade dig?
sämst, skulle vara helt död. Det finns inte ord på hur dåligt jag skulle må.
VISST ÄR RAMLÖSA GOTT?!?!?!?!??!
okej, tönt jag är. Hejdå <3
NEJ, USCH! Det är verkligen någonting jag hatar! :)
älskar du din kille?
Mest utav allt!
Hur gammal var du när du fick din första kyss?
13, eh.
i vilka länder har du varit i?
Sverige, norge ( tror jag ) Findland, Turkiet, Grekland, Thailand, Spanien och Frankrike!
När fick du din mens?
i 6an, hah.
kan du visa din absolut favorit outfit du har haft.
-
Vilken är din favorit affär ?
Gina är nog en utav mina favvisar.
Hur mkt shoppar du för varje månad, ungefär ?
mjaru, faktiskt inte mycket alls!
Hur många läsare har du, ungefär ?
runt 30-60
Har du ngt tips på att får bättre själv förtroende?
Ta inte åt dig, det är svårt men det är nog det bästa du kan göra.
Hej, har läst några utav dina noveller och jag avgudar dom. Jag har en fråga, hur får du dina texter så känsliga och inte bara en massa prat osv.. fattar du ?
Jag skulle mer än gärna vilja bli författare men jag kan inte få ihop mina texter sådär bra som du kan!
puss och tack på förhand.
hm, jag vet inte. Brukar inte tänka på det likssom. Det bara kommer!
Försök att leva in dig i din berättelse!
röker du? eller har du rökt? har du nångång varit full? :D
har prövat osv, men röker? nää det kan jag inte påstå! , full; jopp.
Följer du någon blogg ?
japp, står över!
Favvo mat ?
Thaimat! Och donken, hähä. fatas.
Hur många unika besökare har du om dagen ?
står över.
Spela du någon sport ?
Nej men har gjort!
Hur kan du va så fin ? hih
fin, nej vartdå?! hihi
Hur många besökare har du varje dag?
står över !;)
Din bästa maträtt?
står över !;)
Vad vill du bli när du blir stor ? :P
står över men kan tat igen,
Författare, modell, Designer, skådespelare, frisör, fotograf osv..
vilket är det roligaste ämnet i skolan (enligt dig) , plus din blogg är fett bra! :D
TACK! Roligaste är nog musik!
TJATJA COOLING, OKEJ HEJ.
Kan du göra en sminkvideo/hårvideo?
kanske jag kan! ;)
vem/vilka kan du lita på upp till 100%?
Mina bästavänner <3
Vem skulle du göra ALLT ALLT ALLT för?
min pojke ♥
Vem är bäst, Maja eller du? :D
JAG!
Vem väljer du? Justin Bieber eller Tokio hotel? ;)
Tokio Hotel må jag säga, älskar dom pojkarna ♥
Är du social? I verkliga livet? Går ut o går osv.
Självklart, socialaste människan på hela jorden!
Vad gillar du mest, att vara utan Tobbe, eller med?
MED så klart!?
Vad var din förstaförsta blogg?
Hahah.. Tror den hette någonting med typ sweetiebitch eller nåt.. HAHA!
hur skulle du må, om tobbe dumpade dig?
sämst, skulle vara helt död. Det finns inte ord på hur dåligt jag skulle må.
VISST ÄR RAMLÖSA GOTT?!?!?!?!??!
okej, tönt jag är. Hejdå <3
NEJ, USCH! Det är verkligen någonting jag hatar! :)
älskar du din kille?
Mest utav allt!
Hur gammal var du när du fick din första kyss?
13, eh.
i vilka länder har du varit i?
Sverige, norge ( tror jag ) Findland, Turkiet, Grekland, Thailand, Spanien och Frankrike!
När fick du din mens?
i 6an, hah.
kan du visa din absolut favorit outfit du har haft.
hm, alltså jag vet inte brukar faktiskt inte ta kort så ofta på mina outfits!:o
Vilken är din favorit affär ?
Gina är nog en utav mina favvisar!
Hur mkt shoppar du för varje månad, ungefär ?
mjaru, faktiskt inte mycket alls!
Hur många läsare har du, ungefär ?
runt 30-60
Har du ngt tips på att får bättre själv förtroende?
Ta inte åt dig, det är svårt men det är nog det bästa du kan göra.
Hej, har läst några utav dina noveller och jag avgudar dom. Jag har en fråga, hur får du dina texter så känsliga och inte bara en massa prat osv.. fattar du ?
Jag skulle mer än gärna vilja bli författare men jag kan inte få ihop mina texter sådär bra som du kan!
puss och tack på förhand.
hm, jag vet inte. Brukar inte tänka på det likssom. Det bara kommer!
Försök att leva in dig i din berättelse!
röker du? eller har du rökt? har du nångång varit full? :D
har prövat osv, men röker? nää det kan jag inte påstå! , full; jopp.
Följer du någon blogg ?
japp, står i del1 !
Favvo mat ?
Thaimat! Och donken, hähä. fatas.
Hur många unika besökare har du om dagen ?
står över.
Spela du någon sport ?
Nej men har gjort!
Hur kan du va så fin ? hih
fin, nej vartdå?! hihi
Hur många besökare har du varje dag?
står över !;)
Din bästa maträtt?
står över !;)
Vad vill du bli när du blir stor ? :P
står i del1 men kan tat igen :
Författare, modell, Designer, skådespelare, frisör, fotograf osv..
sådär ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0