hej, jag har tråkigt.

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den senaste du träffade? Elinor
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du såg? Happy Gilmore
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Okej , Till Elinor
7. Vad är dagens planer? Chillaa.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vem ;)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? någon vecka sen, annars 5 år.
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? blev väckt halv 2, fick inte sova mer :(
13. Har du någon gång hittat en katt? Nee
14. Vilken är din favoritplats? utomlands, hemma, med älskling :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan, där det är en massor med random folk.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte :O
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Melker! 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? wtf är det för ngt?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar is the shit!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med en tshirt ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 :D
23. Har du någon gång spytt på fyllan? nopee
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
25. Är du social? om jag är!
26. Vilken är din favoritglass? Magnum Gold och Daim ! ;)
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? wow,  frågan är vad jag inte skulle göra?!
28. Tycker du om kinamat? om jag gör!
29. Tycker du om kaffe? ibalnd, med massor utav socker isf!
30. Vad dricker du till frukost? Oboy !
31. Sover du på någon särskild sida? Nej
32. Kan du spela poker? Du, jag äger ut dig på det.
33. Tycker du om att mysa? om jag gör!
34. Är du en beroendemänniska? yes..
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? aa
36. Vill du ha barn? Sen ja
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Tyska lite spanska xp
38. Har du någonsin åkt ambulans? Neejj
39. Föredrar du havet eller en pool? Beror på!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder :)
41. Äger du dyra smycken? Tror inte det O.o
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mat xd
43. Vem är den roligaste människan du känner? Oliver må jag säga!
44. Välj ett ärr på din kropp? finns för många
45. Vad har du för ringsignal? Tokio Hotel - Attention
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? trore
47. Flirtar du mycket? nejj
48. Vart togs din profilbild för din blogg? har typ ingen tror jag?
49. Kan du byta olja på bilen? nej, haaha?
50. Har du fått fortkörningsböter? har inte körkort så nej xd
51. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg!
52. Läser du dagstidningen? Kan hända :)
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
54. Dansar du i bilen? Vem gör inte?! :D
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM tror jag!
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet inte
57. När var du i kyrkan senast? I sommras
58. Vad ska du göra nu? CHILLA, SÖRRU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0