svar på frågestunden del 1!

Hur lång är du ?
1.68 tror jag!
Hur är ditt humör oftast?
Är oftast glad utav mig, men alla har väl dåliga dagar?
När vill du ha barn? Om du vill ha barn alltså :)
hm, klart jag vill ha barn! Och den tiden kommer, när jag känner för det antar jag väl? :)
säg 3 saker du älskar och hatar med livet ! :)
ÄLSKAR DIN DABLÖGG, hihi du är så fin.
TACK! Hm, 3 saker jag älskar med mitt liv : Mina vänner, familj och min pojkvän.
Och 3 saker jag hatar: ehm, måste nog säga skolan, dåligt väder, och ehm jag vet inte :o
kan du spela något instrument?
isåfall vilken, och kan du sjunga? :)))
KLART JAG KAN! Hahah, jag är bäst på att sjunga. Not, Nej men. Trummor och piano!
Varför är jag så cool?
bra fråga!
Varför är du så jävla seg på att komma till mig?
föratt ;*
JAG ÄR DITT STÖRSTA FAN ASSÅ<3333333
awi <3
hej, varför videobloggar du inte?
skulle vara grymt kul om du kunde börja göra det, någon gång iallfall. Kanske svaren till frågorna?! :D
as nice, :)
jadu, har inte tänkt på det sen så vill jag inte skämma ut med men.. whatever, kanske dyker upp ett videoinlägg snart! :)
vad har du haft för hårfärger?
Blond, ljusbrun, mörkbrun, mörklila, mörkröd/brun och Svart! :)
vad lyssnar du oftast på för musik ?
Jadu, det är allt emellan himmel och jord. En massor utav det som går dagligen på radion men även Tokio Hotel, Justin Bieber, Adept osv..
vilka bloggar läser du ? :)
Isabelles.nu, Sarahtjulander.se, Kenzas.se, paow.se, Hugorosas.se, epicfaiil.blogg.se, kandylandy.se och mina vänners bloggar !
vad är det bästa som finns? :)
min familj, som även består utav mina fina vänner och min underbara pojkvän <3
Vad vill du bli när du blir stor? :)
mycket!
skådespelare, författare, fotograf, modell ( HAHA  ), designer, frisör osv.. ! :)
Vem var din första kärlek?
En kille som heter Rickard tror jag.. gud tror jag var kär i honom i flera år när jag var liten ! Men om man inte räknar med det så är det nog Tobias <3
Vad är det som intresserar dig mest?
jag vet inte!
Facebook lr msn?
lätt ansiktsboken!
Vad heter din bästa vän?
bästavänner *
Krisse, Sandra, Oliver och Isabella
Vem av dina familjemedlemmar är din favorit?
Mina syskon må jag säga tror jag! hehe
har hört utav några, du kanske inte vill ta upp det här i bloggen men.. Vad är det med din mamma?
ingenting jag kommer att ta upp här i bloggen..
Hur lång är du ?
1.68 tror jag!
Hur är ditt humör oftast?
Är oftast glad utav mig, men alla har väl dåliga dagar?
När vill du ha barn? Om du vill ha barn alltså :)
hm, klart jag vill ha barn! Och den tiden kommer, när jag känner för det antar jag väl? :)
säg 3 saker du älskar och hatar med livet ! :)
ÄLSKAR DIN DABLÖGG, hihi du är så fin.
TACK! Hm, 3 saker jag älskar med mitt liv : Mina vänner, familj och min pojkvän.
Och 3 saker jag hatar: ehm, måste nog säga skolan, dåligt väder, och ehm jag vet inte :o
kan du spela något instrument?
isåfall vilken, och kan du sjunga? :)))
KLART JAG KAN! Hahah, jag är bäst på att sjunga. Not, Nej men. Trummor och piano!
Varför är jag så cool?
bra fråga!
Varför är du så jävla seg på att komma till mig?
föratt ;*
JAG ÄR DITT STÖRSTA FAN ASSÅ<3333333
awi <3
hej, varför videobloggar du inte?
skulle vara grymt kul om du kunde börja göra det, någon gång iallfall. Kanske svaren till frågorna?! :D
as nice, :)
jadu, har inte tänkt på det sen så vill jag inte skämma ut med men.. whatever, kanske dyker upp ett videoinlägg snart! :)
vad har du haft för hårfärger?
Blond, ljusbrun, mörkbrun, mörklila, mörkröd/brun och Svart! :)
vad lyssnar du oftast på för musik ?
Jadu, det är allt emellan himmel och jord. En massor utav det som går dagligen på radion men även Tokio Hotel, Justin Bieber, Adept osv..
vilka bloggar läser du ? :)
Isabelles.nu, Sarahtjulander.se, Kenzas.se, paow.se, Hugorosas.se, epicfaiil.blogg.se, kandylandy.se och mina vänners bloggar !
vad är det bästa som finns? :)
min familj, som även består utav mina fina vänner och min underbara pojkvän <3
Vad vill du bli när du blir stor? :)
mycket!
skådespelare, författare, fotograf, modell ( HAHA  ), designer, frisör osv.. ! :)
Vem var din första kärlek?
En kille som heter Rickard tror jag.. gud tror jag var kär i honom i flera år när jag var liten ! Men om man inte räknar med det så är det nog Tobias <3
Vad är det som intresserar dig mest?
jag vet inte!
Facebook lr msn?
lätt ansiktsboken!
Vad heter din bästa vän?
bästavänner *
Krisse, Sandra, Oliver och Isabella
Vem av dina familjemedlemmar är din favorit?
Mina syskon må jag säga tror jag! hehe
har hört utav några, du kanske inte vill ta upp det här i bloggen men.. Vad är det med din mamma?
ingenting jag kommer att ta upp här i bloggen..
älskar du mig? :D<3333
självklart jag gör MAJA!

alla är rädda för oss.. varför? :(((<3
varför är vi så häftiga? :(((<33
jag vet inte majsen :((( <33
varför är du så fin för?
fin? vart då?! :oo
säg en ursöt låt ?
Like we used to - a rocket to the moon
har du haft sex ?
isåfall, när var första gången.
mjo, förra sommaren.
kommer du till mig när ja flyttat ? ;) <3
klart jag gör Sandris!<3
har du bra betyg?
njaa.. Det mesta G, annars äre nog 2 VG och ett MVG!
vad tkr du är din bästa och din sämsta egenskap?
Bästa är nog att jag är så cool (h' nej men jag vet faktiskt inte.. Att jag är mig själv ? heh. Sämsta är nog att jag lätt blir sur / avensjuk och dampig.
sådär ja! del 2 kommer upp sen!

Kommentarer
Postat av: manju

kul att du e med på veckans blogg hos mig!:) vinnarna utses på fredag<3

2011-08-09 @ 17:32:24
URL: http://therealdealoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0