det var ett jäkla bytandes hit och dit..

Det blev en jävla bytandes på bloggar.. Men, ger blogg.se en chans till. Haha! Nej men, jag förstod faktiskt ingenting på myshowroom.se och ville kunna redigera hela min blogg men förstod ingenting! GAH, haha..
Jaja, så jag är tillbaka och kommer inte byta på länge.. jag lovar! Haha ;)
Får se hur länge jag håller mig med den här designen, får inte riktigt till det med allt jag vill ha.. Vill ha allt rosa på länkarna under rubriken tex, men får bara till det ena.. aja, ifall det är någon som vet så kan ni ju gärna få kommentera och säga hur man gör! :D
Nu ska jag fixa lite till i designen innan jag går och sover! kram, mandis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0