Åhoow, vilket äventyr!

Åkte in till stan runt 5 träffade Issa och SNURRADE RUNT PÅ STAAAN!
Om ni sett Svampbob så fattar ni ;)
Iallfall, gled ner till donken och sen vidare till GG ;) Tjocka mig med en massor utav godis.
SEEN, skulle jag hem med bussen som inte kom fast den kom. Eller, den var konstig iallfall. Satt där i en timme och FRÖS häcken av mig.
Iallfall, nästa buss skulle komma runt halv 11 så var med sötnos och hans kompisar ett tag.
Mysigt om man räknar bort att mina tår fröös tiill iiiis.
Nä, nu ska jag tjocka ner mig med en massor utav godis och sen sooova, GODNATT.

Ja, ett nytt sätt att värma sina fossingar på? ;d haha. Ily Issa ♥


Kommentarer
Postat av: Issa

hehe suunurra runt på stan ;D ilyt!<3

2011-10-09 @ 01:06:19
URL: http://barabelliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0