Dag 01 – Om mig.

Jag är en glad cheeey på snart 15 höstaar.
vet inte ritkigt vad jag ska skrivaaaa??
meeeh, jag älskar att umgås med mina vänner, lyssna på musik, spela trummor, gitarr och piano. Jag tycker det är awesome att flumma runt och bara vara även om jag skämmer ut mig själv :')
Jag älskar även att skriva noveller och andra texter, det är mega awesome. Att bara få utrycka sina känslor i en text. azuum.
Jag hatarhatarhatarhatarhatarochhatarännumera att plugga, att bli påmind om tråkiga saker, städa och ibland så hatar jag mig själv också.
För jag är så jävla trög, seg och glömsk. Jätte drygt :(
ROHOMPÅAA, nu avslutar jag detta säriga inlägg :)
POS.

Kommentarer
Postat av: HKIT - just another blog

jodå, det är bara bra med mej! :)



kram!

2011-10-09 @ 10:05:07
URL: http://hkit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0