Dag 03 – Mina föräldrar.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, bor med min pappa som heter Tonny och hans fru (sen flera år tillbaka. Typ 8 kanske? ) Elinor som är min låtsas mamma. Ehm.
I sommarlovet ifrån 3an till 4an tappade jag kontakten med min mamma på grund utav olika saker som jag inte tänker ta upp här.
Det kanske inte syns väl men jag tar det jävligt hårt, hur mycket jag än vill skita i allting som hänt så går det fan inte.
Och det HATAR jag.
IALLFALL, ehm.
Jag visar inte så mycket glädje till mina föreldrar, pappa & Elinor men jag älskar dom vad jag än säger och gör.
Haha, ah.
CIAO.

snyggingar. :)

Kommentarer
Postat av: DR

Trevlig kväll!

2011-10-11 @ 20:56:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: elinor

Och vi tokälskar dig,, <3 gumman <3!!!!

2011-10-11 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0