I miss THAT summer

Gud vad jag saknar sommaren, eller DEN sommaren. Inte det som hände, inte alla jävla dåliga saker.
Ska jag vara ärlig så var den här sommaren den dåligaste som jag någonsin varit med om. Fyfan vad jobbigt det var. Alltså jag skulle hellre dö än att vara med om det igen, men whatthefuck.
Det här är livet, livet består av misstag. Så vadfan, alla dessa jävla roliga awesome saker jag var med om i
sommras var ju fan bäst. Värmen, vänner och så vidare.. Ta mig tillbaka tilll det braiga varma.. ?
myyysiga minnen sommaren 2011 ♥

& en massa massa mer men orka bomba bloggen med MILJONER bilder? hähä. Kommer säkert upp fler så småning om! ;)

Kommentarer
Postat av: michelle

Hej kolla in dagens blogg om det var du som vann.

var det inte du testa gärna igen

http://michellesimonsen.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-ny-omgang.html#comment

2011-10-02 @ 19:22:03
URL: http://michellesimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0