precis en vecka kvar..

Bara EEN vecka kvar tills jag fyller.. SNACKA OM SWEET!
Allt jag önskar mig är nog en systemis.. Fatta vad sweet, älskar att ta bilder. FEEEETT med en gosig BRA kamera ;)
Fast vilken jag vill ha vet jag inte, en bra bara.. HAHA, awesome. Nej men, sen kan man ju köpa en massa objektiv ? ELLER vad fan det nu heter, typ så man kan ta landskaps bilder, närbilder OCH SÅ VIDARE.
Hittade en blogg förutom som hade VÄRSTA kameran o en massa objektiv. Iallfall, typ as bra. Tog jätte bra närbilder på tillexempel en fluga. MAN SÅG ALLA ÖGOON, läskigt. Men fan vad coolt, så vill jag också ha :((((((((
Och en moppe och en massor utav pengar skulle ju inte heller sitta fel..

Kommentarer
Postat av: sacha

hej



vill du vinna ett porträtt av dig själv eller någon annan? dufåräven den hem skickad påå posten

skulle vara jätte roligt om du ville vara meD!

läs mer



http://saaacha.blogg.se/2011/october/tavling-till-den-2810.html



ha en trevlig kväll, och hoppas du får det du önskar dig :)och grattis i förskott

2011-10-06 @ 20:59:22
URL: http://saaacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0