Because tonight will be the night that I will fall for you, over again.

i alla jäkla bloggar skriver dom om vad dom håller på med och gör, så ah.
Just nu sitter jag och gråter, kan knappt andas. Jag lyssnar sönder på secondhand serenade.
Bandet är bäst, världens bästa depp musik.
Funderar på saker och ting, varför jag har förstört allting. Varför jag är så jävla dum i huvudet, jag fattar liksom inte?
Hur fan kunde jag göra så emot en person jag älskar mer än någonting annat?
Jag är så jävla rädd, när jag inte har dig.
Allt jävla tjat om att allting kommer att ordna sig, jag kommer bli glad igen.
Bullshit, jag kommer aldrig någonsin bli glad efter det här.
Jag är inte lycklig utan dig, utan honom.
Jag vill bara ta tillbaka mina misstag, starta om allting liksom.
Jag vill bara dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0