jag älskar er ♥

känns skönt att göra någonting efter skolan istället för att komma hem, gråta/plugga/film/sova.
Jag vill bara må bra, och det för jag när jag umgås med mina kompisar. Dom får mig att tänka på annat liksom, även om allt skit kommer upp i skallen ibland så påminns jag alltid om att jag har värdens bästa vänner ♥
Iallfall, var med Issa och rullade ner på donken haha. Sen till stan, köppte chips, träffade Linus och någon till? haha.
Iallfall, nu ska jag försöka läsa på om Ekologi tror jag det var?? heh, sen duschen innan jag soooover.
posn.
så hääär snygg vad jag idag. bara så att alla vet!

Kommentarer
Postat av: Issa

hihih det va ju skit kul :D finns alltid för dig gumman :)<3333

2011-09-06 @ 21:31:10
URL: http://barabelliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0